مسکن راه خانه

ارائه کلیه خدمات ملکی

مسکن راه خانه

ارائه کلیه خدمات ملکی

مسکن راه خانه

مشاوره املاک یک حرفه است و تمام افرادی که در این مسیر قدم گذاشته اند می بایست رفتار حرفه ای داشته باشند. این حرفه در ردیف فعالیت های خدماتی طبقه بندی می شود. اگر چه مشاورین املاک کالایی تولید نمی کنند اما خدماتی که به مردم (متقاضی مسکن) ارایه می دهند سبب قرار گرفتن در ردیف مشاغل خدماتی می شوند که متاسفانه عدم آموزش در بین بعضی از همکاران باعث تنزل جایگاه رفیع این تخصص شده است.

سپاس
حسین خانی

09125078519
02136733676
پیشوا فاز 2 شهرک نقش جهان خیابان میثم تمار بعد از گلبرگ 1 پلاک 16

گزارش ایرنا از خبر روز یکشنبه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، علیرضا خالق دوست اظهار داشت: طی هفته گذشته ۴۶۰ پیامک برای خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت (خانواده‌های سه فرزندی و بالاتر که فرزندشان در قید حیات بوده و متولد آبان ماه ۱۴۰۰ تا کنون باشند) ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که پیامک را دریافت کرده اند جهت احراز هویت، استعلامات و فرآیندهای قانونی و همچنین تشکیل پرونده به راه و شهرسازی جنوب شرق به آدرس ورامین، خیابان شهدای ده دی، خیابان مهدیه مراجعه کنند.

خالق دوست یادآور شد: پس از اخذ استعلامات لازم به هر خانواده مشمول این قانون که بومی منطقه جنوب شرق استان تهران باشند یک قطعه زمین حداکثر به متراژ ۲۰۰ متر (همجوار با سایت مسکن مهر آژینه پیشوا) اعطا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، زمین های طرح جوانی جمیعت به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و والدین دارای سه فرزند یا بیشتر که یک فرزندشان پس از تاریخ ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده است، مشمول این طرح هستند.

طبق ماده چهار قانون جوانی جمعیت که آیین نامه اجرایی آن از ششم مهرماه از سوی وزارت راه و شهرسازی به استان‌ها ابلاغ شده است، واگذاری زمین یا واحد مسکونی شامل خانواده‌هایی با بیش از سه فرزند همزمان با زمان تصویب این قانون با سابقه زندگی در شهر محل تقاضا (در صورتی که نرخ باروری آن شهر کمتر از ۲.۵ باشد) است.

#پیشوا#ورامین#قرچک#پاکدشت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۵
حسین خانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی