مسکن راه خانه

ارائه کلیه خدمات ملکی

مسکن راه خانه

ارائه کلیه خدمات ملکی

مسکن راه خانه

مشاوره املاک یک حرفه است و تمام افرادی که در این مسیر قدم گذاشته اند می بایست رفتار حرفه ای داشته باشند. این حرفه در ردیف فعالیت های خدماتی طبقه بندی می شود. اگر چه مشاورین املاک کالایی تولید نمی کنند اما خدماتی که به مردم (متقاضی مسکن) ارایه می دهند سبب قرار گرفتن در ردیف مشاغل خدماتی می شوند که متاسفانه عدم آموزش در بین بعضی از همکاران باعث تنزل جایگاه رفیع این تخصص شده است.

سپاس
حسین خانی

09125078519
02136733676
پیشوا فاز 2 شهرک نقش جهان خیابان میثم تمار بعد از گلبرگ 1 پلاک 16

فرصت های بازار مسکن

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۳۳ ب.ظ

بازار مسکن یکی از مهم ترین بازارهای ایران است؛ حجم پول و سرمایه در گردش این بازار نیز اهمیت آنرا به خوبی نشان می‌دهد. از سویی، فرصت‌ها و تهدیدهای این بازار نیز بسیار بیشتر از بازارهای دیگر است. در نتیجه، اتخاذ یک «تصمیم درست» در بازار مسکن هم می تواند آینده‌ای سودآور و مطمئن‌تر را رقم بزند و هم ریسک‌های همیشگی در این بازار مهم و حساس و احتمال کاهش ارزش سرمایه‌ را به حداقل برساند. کشف و آگاهی از فرصتهای بازار مسکن، تنها با کمک داده‌ها و اطلاعات دقیق و صحیح میسر می‌شود. تا پیش از این، سرمایه‌گذاران در حوزه مسکن همواره در تلاش بوده‌اند تا با تحلیلی مبتنی بر احساسات، برداشت و درک خود، از بازار شناخت پیدا کرده و با کمک آن رفتار آینده بازار را پیش‌بینی کنند. اما برای تصمیم‌گیری درست در این این بازار مهم، تنها آگاهی از روند تغییرات قیمت در سال‌های اخیر، میزان عرضه و تقاضا در بازار، رکود یا رشد آنی قیمت و حجم معاملات راهگشاست و نه احساسات و درک شخصی از اتفاقات بازار مسکن و پیش‌بینی آن.




با سپاس فراوان

حسین خانی

#مسکن_راه_خانه 1397/12/13

021-36733676

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۳
حسین خانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی