مسکن راه خانه

ارائه کلیه خدمات ملکی

مسکن راه خانه

ارائه کلیه خدمات ملکی

مسکن راه خانه

مشاوره املاک یک حرفه است و تمام افرادی که در این مسیر قدم گذاشته اند می بایست رفتار حرفه ای داشته باشند. این حرفه در ردیف فعالیت های خدماتی طبقه بندی می شود. اگر چه مشاورین املاک کالایی تولید نمی کنند اما خدماتی که به مردم (متقاضی مسکن) ارایه می دهند سبب قرار گرفتن در ردیف مشاغل خدماتی می شوند که متاسفانه عدم آموزش در بین بعضی از همکاران باعث تنزل جایگاه رفیع این تخصص شده است.

سپاس
حسین خانی

09125078519
02136733676
پیشوا فاز 2 شهرک نقش جهان خیابان میثم تمار بعد از گلبرگ 1 پلاک 16

وضعیت بازار مسکن

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۹ ب.ظ

حسام عقبایی در گفت‌‍‌وگو با خبرگزاری میزان ، در خصوص وضعیت بازار مسکن در سال 98 و وضعیت مسکن در سال 98 بیان کرد: باوجود اینکه از سال ۹۲ تا ۹۶ رکود در این بازار‌ها حاکم بود و نوید خروج مسکن به گوش می‌رسید، اما در سال ۹۷ به یکباره این رکود عمیق‌تر شد به طوری که حجم معاملات در تیر ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد، مرداد ۳۶ درصد، شهریور ۴۵ درصد، مهر ۵۴ درصد، آبان ۵۸ درصد و آذر ۶۲ درصد کاهش داشت.

وی در ادامه افزود: عمق رکود معاملات در سال ۹۷ عمیق‌تر ازسال ۹۶ شده است باوجود اینکه رکود تورمی، شاهد رشد قیمت مسکن نیز بودیم.   نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به عوامل رکود در بازار مسکن طی سال جاری تصریح کرد: نبود توازن در عرضه و تقاضا، کاهش ۵۰ درصدی تولید، عدم توجه وزارت راه و شهرسازی به برنامه مسکن اجتماعی، کاهش قدرت خرید وهمسان نشدن تسهیلات بانکی با رشد قیمت مسکن از عواملی است که باعث افزایش رکود مسکن در سال ۹۷ شده است.   عقبایی یادآور شد: رشد نامتعارف ارز نیز یکی از اصلی‌ترین عوامل افزایش بیش از صد درصدی قیمت مسکن در سال 98 بود و مالکین نیز قیمت ملک را با قیمت ارز مقایسه می‌کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۰
حسین خانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی